Dringende en niet dringende bestellingen


Om te vermijden dat je drukwerk vertraging oploopt is het van het grootste belang om ons een goed drukklaar bestand te bezorgen bij je bestelling.

👉 Hier leggen we je uit aan welke voorwaarden je bestand moet voldoen om drukklaar te zijn.

Als je bestanden aan al deze voorwaarden voldoen zijn ze drukklaar en kan je drukwerk worden afgewerkt volgens de afgesproken deadline. Als er toch een probleem zou zijn bieden we daarvoor 2 oplossingen.

1. Je hebt het drukwerk dringend nodig.

De drukkerij zorgt voor de nodige aanpassingen aan je documenten om de productietermijn te kunnen garanderen. Enkel als er iets mis zou zijn met je bestanden betaal je €10 om de noodzakelijke aanpassingen door ons te laten uitvoeren.

2. Je hebt het drukwerk niet dringend nodig.

Heb je ruimte om samen naar een gepaste oplossing te zoeken? Dan nemen we graag contact op als er een probleem is met je bestanden en krijg je de kans om het probleem zelf op te lossen en ons kosteloos een bestand ter vervanging te sturen. Enkel als het daarna toch nodig is dat de drukkerij je document(en) aanpast, betaal je daarvoor €5.

Aanpassingen door de drukkerij kunnen enkel gebeuren indien dit binnen de mogelijkheden ligt (bv. afloop toevoegen, een bestand verkleinen...). Een probleem met de kwaliteit van je afbeeldingen kunnen wij echter niet voor je oplossen. In beide gevallen betaal je géén extra kosten als je documenten technisch in orde zijn.

Je maakt je keuze tussen deze 2 opties in het bestelproces op onze website.

*Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW


FAQ


Als ik niet dringend kies, gaat mijn bestelling dan langer duren?

Nee, deze keuze heeft enkel effect op je productietermijn als er een probleem zou zijn met je bestelling.

Betaal ik altijd €5 of €10 extra kosten?  

Nee, deze kosten worden enkel aangerekend indien onze medewerkers aanpassingen moeten uitvoeren aan je bestelling of wanneer we contact met jou moeten opnemen als je bestanden niet correct zouden zijn.

Als ik voor dringend kies, betekent dit dan hetzelfde als een spoedprocedure?

Nee, dringend wil niet zeggen dat je bestelling sneller klaar zal zijn. We nemen je bestelling wel mee in de productiegang. De levering zal vertrekken op de dag wanneer je bestelling klaar is en op voorwaarde dat we je betaling mochten ontvangen.

Hoe wordt er contact met mij opgenomen indien er een probleem is met mijn bestelling?

We proberen je steeds zo snel mogelijk te bereiken. Dat kan telefonisch of per e-mail zijn. Let wel: check zeker ook je spambox.