Problemen bij het inloggen

In oktober 2024 lanceerden we onze nieuwe website. đŸ¥³ Sindsdien ondervinden we dat het soms wat stroef gaat om terug in te loggen bij een bestaand account. Vaak ligt de oorzaak hiervan bij de 'cookies' en 'cache'.  Het kan zijn dat je browser de cookies van onze vorige website nog probeert op te halen, en dat kan voor problemen zorgen. 

We leggen je graag uit, hoe je deze overbodige cookies en cache kan verwijderen in de browsers Chrome en Safari:

Google Chrome

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik op de drie verticale stippen in de rechterbovenhoek om het menu te openen.
  3. Klik op Browsegegevens wissen.
  4. Kies de tijdsperiode waarin u de gegevens wilt verwijderen (kies "Alles").
  5. Vink de vakjes aan voor Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in cache.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Safari

  1. Open Safari op uw Mac.
  2. Klik in de menubalk op Safari en selecteer Instellingen.
  3. Ga naar het tabblad Privacy.
  4. Klik op Beheer websitegegevens.
  5. Klik op Verwijder alles om alle cookies en cache te wissen, of selecteer specifieke websites om te verwijderen.
  6. Bevestig uw keuze.

Herladen

Nadat je deze stappen hebt gevolgd, is het zeker nodig om de website even te ‘herladen’ (refreshen), alvorens je opnieuw probeert in te loggen. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.